niedziela, 20 lutego 2011

PANDHEMION - OPISY.

Myślałem nad sposobem opisania świata, czyli co tam miało by się znaleźć i jak zrobić aby nie był nudny. Oto wnioski do jakich doszedłem:
- po pierwsze, OPIS będzie połączeniem encyklopedycznego ze wstawkami w ramkach, stylizowanymi na wypowiedzi mieszkańców świata. Te dwie formy opisu będzie jeszcze różnić czas do których się odnoszą, mianowicie pseudonaukowy bełkot  będzie się skupiał na okresie Przed Spustoszeniem a fabularyzowane wstawki na plotkach i przypuszczeniach dotyczących tego co się stało podczas lub po Spustoszeniu. Dzięki temu osiągnę pewne założenia które sobie postawiłem, czyli dużą dowolność w kreacji świata przez MG, możliwość grania w okresie Przed Spustoszeniem oraz zabawę z czytania.
- po drugie, postaram się dobrze opisać tylko jedno miasto TURGUR, które ma być wzorem dla MG tego jak tworzyć takie opisy oraz punktem startowym początkowych przygód i kampanii. W zamyśle chcę się wzorować settingiem PTELOS, tak aby uzyskać przebogaty i barwny świat pełen zachaczek narracyjnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...