Instrukcja do tej części karcianki jest zrobiona, bo powstała na potrzeby Kryształów Czasu. Muszę jednak stworzyć karty oddziałów no i przydzielić je do jakichś Frakcji.Trochę nad tym myślałem i napisałem taką oto listę:
Uruk-Ukowie - czyli imperium ma'aluków. Zróżnicowana, choć głównie piesza armia, wspierana przez kult GRAZ'ZTA boga Mieczy.
Smocza Horda - też ma'alucy, tyle że podzieleni na plemiona nomadów przemieżające Smoczą Prerię. Tradycjny wróg Konfederacji, korzystający głównie z piechoty i wsparty szamańską magią opartą o Animę i nekromancję.
Jadeitowa Gwardia - Ur'Ghalowie którzy przybyli z głębin kosmosu w pościgu za zdrajcami, którzy osiedli na ziemiach Konfederacji. Technomagia, golemy, zabójcy. Wojska drogie ale świetnie wyszkolone i wyekwipowane.
Buntownicy - frakcja skupiająca tych którzy zbuntowali się Konfederacji. Dość zróżnicowana armia, wspierana przez jakieś kulty.
Turgur- czyli główna siła skupiająca zróżnicowaną armię, wspieraną przez magię i konfederacyjne kulty.
Triada Żywiołów - siły skupione wokół tego kultu, którego siła opiera się na władzy nad Ogniem, Powietrzem, Wodą i Ziemią.
Świetliści - Archoni, skupieni wokół kultów Isnera i Alyssy. Nad nimi się jeszcze zastanawiam
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz