środa, 2 marca 2011

PANDHEMION - KLIMAT SYSTEMU.

Chciałbym aby PANDHEMION był multiklimatyczny, dzięki czemu każdy prowadzący miałby dużą swobodę w kreowaniu przygód i nastroju. Zdaję sobie jednocześnie sprawę że należy podkreślić pewne elementy w taki sposób aby wyróżnić system spośród innych. Chciałbym to osiągnąć poprzez zaakcentowanie skażenia żywiołów oraz Spustoszenia oraz ich wpływu na uniwersum. Ten pierwszy aspekt dość ciekawie maluje realia, ubarwiając je i odznaczając od innych systemów fantasy. Jednocześnie jest świetnym narzędziem MG, pozwalającym mu swobodnie modyfikować bestiariusz a poprzez to kreować taktykę ewentualnych konfliktów. Spustoszenie natomiast jest dość popularnym elementem, szeroko wykorzystywanym przez gry RPG. Często przyjmuje inne formy, ale tak na prawdę to chodzi o wprowadzenie elementu zagrożenia, który będzie motywował graczy do działania. Chciałbym również podkreślić wszelkiego rodzaju konflikty rasowe, religijne i kulturowe, które będą stanowić tło, może nawet dla co niektórych MG, bardziej ważne i ciekawsze.

Jeśli miałbym określić PANDHEMIONA jednym zdaniem, to brzmiałoby ono następująco:
OPOWIEŚĆ O WŁADZY, MAGII I HEROIZMIE W ŚWIECIE NA SKRAJU APOKALIPSY, SKAŻONYM PRZEZ ŻYWIOŁY I ROZDARTYM PRZEZ RASOWE ORAZ RELIGIJNE KONFLIKTY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...