sobota, 30 lipca 2011

TURGUR - wstęp

Moja podróż masywem Alkahar co we wspólnym znaczy Góry Bogów, dobiegała końca. Kiedy wreszcie wspięliśmy się krętą, szeroką droga na Przełęcz Mgieł, rozciągnął się przed moimi oczami piękny widok na Czarną Dolinę. Nie wiem skąd wzięła się ta nazwa, bo teraz miejsce to tętniło życiem. Strumyki spływały z Orlich Szczytów, tworząc malownicze stawy i jeziorka a wokół nich usadowiły się zagrody, wioski i pola. Łany różnorakich zbóż falowały na wietrze, a na wyższych halach można dostrzec było pasące się stada owiec. W powietrzu unosił się niesamowity aromat kosodrzewiny i górskich kwiatów.

Na końcu tej doliny, tkwił masywny kształt krateru GAL'HA'AR, a w jego pękniętym zboczu otwarta już brama Miasta Cudów, zapraszała podróżnych do jego odwiedzenia. Dziesiątki większych i mniejszych lewitujących wysp unosiło się nad Turgur, a między nimi uwijało się mrowie sterowców. Główna droga Traktu Kupieckiego, była szeroka na kilka wozów, ale mimo to przy ogromnej bramie utworzyła się kolejka, co wyraźnie uzmysłowiło mi jaki musi panować tam ruch.

Tladar ar'Amada „Wspomnienia z podróży”

Czym jest TURGUR. Zwane Miastem Cudów ma stanowić lokację startową, w której gracze zaczynają swą zabawę z PANDHEMIONEM. Ma stanowić kopalnię konfliktów i pomysłów dla każdego Mistrza Gry oraz samych graczy. Chciałbym żeby miejsce to zapewniało rozrywkę na różnych poziomach, począwszy od nowicjusza a skończywszy na postaciach o boskich możliwościach.

Co bym chciał tam wrzucić? Ogromne miasto zbudowane w kraterze i jego zboczach oraz na specjalnie sprowadzonych lewitujących wyspach. Katakumby będące pozostałością po starożytnym mieście Meioni, którzy skryli się tutaj przed ma'alukami pustoszącymi Erra'atu. Pozostałości kompleksu Irri'thedów oraz starożytnych cywilizacji sprzed ich nadejścia. Odłamki prastarego meteorytu, który rozbił się w tym miejscu, prawdopodobnie pochodzącego z Drugiego Wszechświata. Meteorytu o niesamowitych właściwościach, pozwalających go wykorzystać na wiele sposobów, od osiągnięcia nieśmiertelności począwszy a na Ascendecji skończywszy.

Miasto pełne frakcji i konfliktów wynikających z walki o władzę, moc i wpływy.Gildie magiczne i kupieckie, różnorakie kulty, partie polityczne, to wszystko wymieszane razem w jednym tyglu próbuje się odnaleźć w nowym świecie po Apokalipsie. Wszyscy oni szukają sojuszników, współpracowników, realizują swoje plany i pomysły, dzięki czemu miasto tętni życiem i intrygami. Idealne miejsce aby mogli się tam odnaleźć bohaterowie. Pozwoli im to dołączyć do już istniejących organizacji, zbudować własne, skupić się na tym czego pragną od gry. Szkoleniach, walce, intrydze, wojnie, zbieraniu skarbów, budowie własnego imperium.

Oprócz tego chciałbym zaznaczyć również konflikty innego rodzaju. Nierówność społeczną, głód, biedę, wyzysk, choroby, przestępczość, obojętność, rasizm i wiele wiele innych. Demonologia, nekromancja, konflikt między religią i magią, obrona miasta przed zniszczeniem, eksploracja podziemi i świata poza miastem. To wszystko czeka na bohaterów.

1 komentarz:

  1. Podoba mi się pomysł takiego miejsca. Ze względu na rozmach spokojnie mogło by się stać głównym miejscem w ogóle dla przygód w świecie jeśli jego opis byłby możliwie duży. Przydałaby się mapka od razu takiego miasta z podziałem na strefy wpływów, zasięg różnych partii oraz religii. Może jakiś podziemny port (tak aby można było od razu wystartować z przygodami marynistycznymi).

    Nie wiem w jakim celu mają być te latające wyspy (i jak to ma działać). Możesz to przybliżyć?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...