wtorek, 17 maja 2011

LEKSYKON - FANTOMY WODNE.

Z Leksykonu.

Jednym ze Śpiących Bogów jest Fha’Arg. Nazywany też Tym Który Przenosi albo Boskim Posłańcem. Jako jedyny wykorzystuje swoje myślokształty do tworzenia wodnych Fantomów. Przez wieki były one traktowane jako ciekawostka i forma sztuki, osobiście jednak uważam, że może to być jakaś próba komunikacji. Nie jest to niestety poparte żadnymi konkretnymi dowodami, bardziej są to moje odczucia wynikające z obserwacji tych fantomów, które znajdują się w moim posiadaniu. Kiedyś głębiej interesowałem się tym zagadnieniem a nawet próbowałem się z nimi porozumieć. Niestety, zarówno próba przeniknięcia myślokształtu, ani idiotyczna pantomima z mojej strony nie przyniosły efektów. Zauważyłem jednak, że zachowanie Fantomów zmienia się w momencie, gdy myślę o swojej zmarłej żonie i dziecku. Zwykle przyjmują formę zwierząt, ludzi, geometrycznych figur, a w tym przypadku tworzy się coś w stylu przeźroczystego lustra. Czasem mam wrażenie, gdy tak się w nie wpatrzę, że coś w nim widzę, jakby jakiś ruch, drżenie. Może to jednak tylko moja wyobraźnia?? Myślę jednak, że coś mi umyka, jakieś proste rozwiązanie, które mogłoby rozwiązać ich tajemnicę.

Co ciekawe, ostatnio pojawiły się doniesienia o nowym kulcie wśród Gau’thi, którzy wykorzystują Fantomy jako symbole religijne, pozwalające ponoć przekazywać modlitwy ich bogom, mimo że nie mają oni nic wspólnego z Fha’Argiem czy którymkolwiek ze Śpiących.

Zastanawia mnie również pewna zależność, którą zaobserwowałem czytając biografie wolnomyślicieli i filozofów objętych Ekskomuniką w Wielkim Wschodzie. Mianowicie określa się ich mianem f’anthomów, czyli tych poruszanych zewnętrzną wolą. Przeszedł mnie dreszcz, gdy po krótkich badaniach okazało się, że większość z nich było znanymi i cenionymi kolekcjonerami myślokształtów Fha’Arga. Czyżby było to jakoś ze sobą powiązane a my jesteśmy manipulowani??

Również hvnarowie otaczają Fantomy specyficznym tabu. Zabraniają mianowicie ich posiadania, a kobieta w ciąży która nawet przypadkowo znajdzie się ich obecności, zostaje natychmiast zabijana. Tłumaczą to tym, ze boją się powrotu Tych Którzy Już Raz Zniszczyli a podobno jest to możliwe, jeśli płód zostanie opętany przez Wodne Fantomy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...